wtorek, 11 kwietnia 2017

SNTF odc.1: Jak wyznaczać sobie cele. (AUDIO)

mikrofon

Nie widzisz sensu w swoim życiu? Pragniesz osiągnąć sukces, ale nic Ci nie wychodzi? Nie wiesz jak wyznaczyć sobie życiowy cel? Otóż w dzisiejszej audycji postaram się przybliżyć nieco temat tworzenia osobistych celów, opisać zasady i reguły pomagające w stworzeniu życiowego planu, dzięki czemu już nigdy nie będziesz musiał martwić się o swoją przyszłość i już zawsze będziesz umiał wyznaczyć sobie drogę do sukcesu.




Mam zaszczyć przedstawić mój pierwszy odcinek podcastu (słuchowiska, audycji). Tematem jest tworzenie osobistych celów. W audycji znajdziesz zbiór zasad i różnego rodzaju porad pomocnych przy wyznaczaniu sobie życiowego planu i określaniu osobistych pragnień.

Gorąco więc zachęcam Cię do przesłuchania tego materiału, a następnie do wzięcia sprawy w swoje ręce i wyznaczenia sobie pasjonujących, życiowych celów i odniesienia sukcesu!

W audycji usłyszysz m.in. o :

- o tym jak wyznaczanie celów wpływa na różne obszary naszego życia,
- o tym jakimi zasadami trzeba się kierować przy ustalaniu osobistego celu,
- o tym wyznaczać sobie cele metodą S.M.A.R.T,
- o tym jak utrzymać motywację do osiągnięcia sukcesu na stale wysokim poziomie.

Miłego słuchania!

---
Pragnę również zachęcić Cię do pozostawienia po sobie krótkiego komentarza z opinią na temat podcastu. Czy wszystko było ok? Czy podoba Ci się taka forma przekazywania treści? Co mogę poprawić lub zrobić inaczej?

Mam nadzieję, że mnie nie zjecie! Trochę się stresowałem nagrywając ten odcinek, ale jak to mówią- pierwsze koty za płoty. Mam nadzieję, że przy następnych będzie już tylko lepiej.


Pozdrawiam/Wojtek


                 


4 komentarze:

  1. U mnie właśnie z motywacją właśnie jest nagorzej. Aby ze wszystkim dojść do końca bez dłuższych spraw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaraj się zastosować jeden z omawianych przeze mnie sposobów na motywację. Może akurat coś zadziała. Powodzenia

      Usuń
  2. Ta nowa forma przekazu bardzo mi się podoba. Choć czytanie tekstu trwa krócej to forma audio trafia do słuchacza zdecydowanie lepiej.Akcentowanie tekstu, powtórzenia,wyjaśnienia są bardziej sugestywne.Ja zawsze wyznaczałam sobie realne cele i gdy tylko je zrealizowałam to motywowało mnie do nowych zadań.To daje faktycznie dużo radości i dowartościowuje.Powodzenia Lućka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w trakcie słuchania możesz robić coś innego np. zmywać naczynia :). Cieszę się, że tak świetnie radzisz sobie ze swoimi celami. Powodzenia w ich realizacji.

      Usuń

Komentarze na blogu są przeze mnie moderowane. Wszelkie próby spamowania linkami czy promocji stron internetowych będą blokowane. Blokowane będą też wulgaryzmy i niestosowne zachowania.